Soft

Our lips was millimetres apart. That second stretched into eternity, I with flared nostrils, taking in the scent of him, of his skin, his hot breath on my mouth and the soft darkness under my closed eyelids.
Waiting.
Waiting for that spark to fly, to feel the first softness of his lips against mine, eager, curious.
Waiting, almost not breathing but the sound of it irregular in my ears anyway. Waiting for him to move ahead those last millimetres, wondering vaguely whether he was waiting as I was.
And when he hesitated, it dawned on me that he might be doing the exactly same thing. Savouring the closeness, the scent of us mingling between our lips, taking me in before he kissed me.

When he finally did, it was like kittens playing. Soft, playful, warm, fuzzy, endearing, too good to be true. Intense. After a while; a hint of teeth on my bottomlip, a promise of more to come, something where playful and endearing turn into urgency to hold on to, to cling to, to bite a bit.
I could hardly concentrate on my curiosity to touch him. His neck, his shoulder, to feel his hair under and between my fingers. My hands roamed hesitatingly and blindly; it was too much to take in.

I don't know for how long we kissed. I could kiss him for hours.

Comments

Anna said…
First kisses are sometimes a bit like little miracles and sidesteps in time.

uhmm!

(og uh hvor jeg under dig det!)
kyllyan said…
@anna:
Ja. Uhmmm. Og det *var* magisk.


@bloggalicious:
Nope. Danish =).
susling said…
Uhm..din beskrivelse giver små søde stød i underlivet. Krybende længsel. Jeg husker det godt og jeg kan stadig få det sådan, når jeg kysser min mand. Hans duft, hans bløde læber, den gode søgen. Længsel.

Meget, meget smuk beskrivelse. Og pøj pøj fremadrettet.

(Er skredet! Skal lige kysse lidt).
kyllyan said…
@susling:
Aaah ja. Dèt er nemlig en god soegen. Og det kunne vel vaere et godt bonuspoint paa din "liste" - finde èn man kan kysse med saadan. Og ikke kun foerste gang =).

Tak. For "meget smuk beskrivelse" men mest fordi jeg kunne faa lov at inspirere dig til at kysse =).

K
susling said…
Åh, ja, listen. Måtte lige smutte forbi og se, hvad det egentlig var, jeg havde hostet op med. Mener det stadig - efter 2. genkik.

Glemte da klart kyssene. Dem der smager af mere og lover mere. Det er så ikke nødvendigvis noget, der er der hele tiden. Men følelsen og erindringen og længslen. Det skal være der. Og øjeblikkene, hvor det kommer igen skal også være der. Også selv om man måske ikke længere er så sprød og farverig, som man har været. Kyssene og det at vågne op og se ind i den andens øjne og stadig se, hvad det var man tændte på, det skal være der.

Stadig helt utrolig smuk beskrivelse af en stemning og en følelse, synes jeg. May he be the one?
kyllyan said…
@susling:
Ja, listen. Du begik sgu' en instant classic there =). Den sad nemlig lige i skabet. Og den gav vist osse haab til flere end mig, derude i blogland.
Saa jo. Jeg haaber da =). Osse at he be the one =).
Hav en god dag,
K

Popular posts from this blog

Two years ago

Making a new friend

What's on my mind 9