Sleep debt

I'm in dire need of some quality time with my bed.

I spent a wonderful night with the girlfriends yesterday night, though I was on the brink of cancelling last-minute. Good thing I didn't, it was lovely to see them and I got to know some interesting and funny new people as well. I didn't eat very well (it always seems that food isn't a priority to my GFs, hmmm) but we laughed a lot, talked a lot and networked a lot. 

I'm spent though.
I'll try and get a quiet night in tonight; chicklit, warm soup, Sagi Rei in my ears and my fab red bed... mmmmmm heaven

Comments

Anonymous said…
Hej

Jeg opdagede forleden, da jeg læste alle sidste års blogindlæg igennem for at kunne samle op, at jeg havde glemt at svare dig på nedenstående:

http://freshmaker.urbanblog.dk/2008/06/25/smukt/#comments

Jeg kunne jo have svaret der, men helt ærligt. Fire måneder senere er lidt tarveligt.
Kan så svare her:
Ja. Jeg kender Yo Yo Ma - og jeg har også et par skiver med ham. Blandt andet hans fortolkning af Bach. Helt igennem fantastisk!
Håber du kan tilgive at jeg var så sløv til at svare. :-)
kyllyan said…
@freshmaker
hejsa. Er helt vildt overrasket over din korrekthed. Positivt selvfoelgelig. Det er nok en af de ting jeg savner i italien, men det er saa en eftertanke.

Yo Yo Ma plays Bach er faktisk det eneste jeg har af Yo Yo Ma, kunne vaere jeg skulle komme efter min research :)
Anonymous said…
@Kyllyan
Det er ikke et spørgsmål om korrekthed. Jeg synes bare, at når folk stiller et direkte spørgsmål, så skal de da have et svar. :-)

Jeg anede ikke, hvem Yo Yo Ma var før jeg så afsnittet Noël af West Wing.
Her spiller han Suite for Solo Cello No. 1 in G Major, BWV 1007: I. Prélude som simpelthen er så smukt og stemningsfuldt, at jeg blev hovedkuld "forelsket" i den måde han fremfører musik på.
Kan anbefale hans soloplade Bach: Unaccompanied Cello Suites (kan fås på iTunes).

Hvis du savner korrektheden, så kom hjem forbi. Jeg giver en kop kaffe og et dansk rundstykke. :-)
kyllyan said…
@fresh:
fuldstaendigt enig, men alligevel =).
Kaffe og rundstykker...mmm. Paalaegschokolade eller aah-saa-dansk jordbaermarmelade ?

Hav en god dag
kyllyan said…
@fresh:
og jeg kan faktisk ikke huske hvem der introducerede mig til Yo Yo Ma, men jeg har vaeret forelsket i alt Bach siden Dr Lecter lyttede til Goldberg Variations i Silence of the Lambs =)
Anonymous said…
Sory, I don't understand when I read the previous comments. I just understand the posting you write. It's all about what you think, feel, see and listen. It's good for a profession in art. Above all I say thank you for following my blog uniquetvcomm.blogspot.com
Cheers!
kyllyan said…
@M.Ismail:
That's because some of the people that read here are Danish (as I am), they comment in Danish.

Anyway, yeah, this blog is pretty much about what goes on (and doesn't go on=)) in my mind. Thank you for reading and welcome on my blog =).

Popular posts from this blog

Two years ago

Making a new friend

Tamed