Invincible

That's how i feel these days. I am totally, entirely at peace with the world. I feel like I could do anything. I feel so loved and I knew I would when I came here, back to my family, but I forget it everytime untill I come back here again. It is good enough for my family for me to be me, to be lazy, to be un-funny, un-productive, un-pensive and it's fantastic. I love these DK-breaks. I get to eat my mum's fab homemade ryebread with danish butter, eggs in the morning, Gammel Dansk and the whole smoerrebroeds-hell, buttercookies, late-night redwine and cheese snacks with my mum and weird laughing-fits with my younger brother. Long nerdy talks with my older brother and short nail-on-the-head-feeling-talks with my dad. I love my family, and even though I'm pretty sure none of them reads here, this feels like I'm telling them anyway =). And it's fine like that.

Happy Christmas everyone, and have a fab 2009.

Comments

Anonymous said…
Glædelig jul selv. Herligt med alt den kærlighed og varme et sted her i dk :)
Nix said…
invincible... as if she wasn't tough enough
hu hu
kyllyan said…
@anna:
ja, jeg vaelter osse rundt i det =).
Haaber du faar et rigtigt godt aar, og faar styr paa alle dine loese ender =). Varme fra Laven i Silkeborg =)
kyllyan said…
@nix:
come on dear, i need a break from all this toughness (toughity HAHA), neh ?
Anonymous said…
Lyder skønt. Der er intet som familie! Jeg har også fortalt de nærmeste at jeg elsker dem i løbet af julen.. ord, jeg heller ikke får brugt for tit. Men det føles sgu godt at sige det. I sær når man kan mærke hvor glade de bliver for at høre det. :-)

God jul og godt nytår!
Anonymous said…
Har lige problemer med at få lov til at kommentere.. så håber ikke, den nu kommer ti gange! :p

Men lyder fedt. Der er intet så godt som familien! Jeg har selv fået sagt "jeg elsker dig" til et par af de nærmeste i løbet af julen. Ord, jeg ikke får brugt for tit. Men det føles godt at sige det. I sær når man kan mærke, hvor glade de bliver for at høre det.

God jul og godt nytår. :)

Popular posts from this blog

Two years ago

Making a new friend

Tamed